5 de febr. 2010

Resultat: BTV 1 - TV3 0

De les visites a BTV i TV3, dues conclusions generals:

1) He d'aconseguir que algú em regali un mòbil amb càmera de fotos, internet i despertador.

2) Els regals de Btv superen clarament tv3: No és comparable una estoreta pel ratolí amb calendari incorporat de 2010 a una "bonica" enganxina JO TV3 que no deu portar ni en Cuní. Fins i tot el bloc de notes de BTV és més gran que el de TV3.

D'aquesta manera, del tour per les televisions catalanes la victòria momentània se l'endú BTV.

Per cert, aquest cap de setmana és Fira de la Candelera a Molins de Rei.

Us convido a tots a venir, us agradarà! I encara que no ens ho creiem, farà bon temps per primera vegada en quatre o cinc anys.

Bon cap de setmana de Fira!

Roger

1 comentari:

Anònim ha dit...

Jajajjaa, m'he partit!!

Ara, això del bon temps no sé jo si m'ho crec...

Un petò!

Alba